Achiziţii publice.

Pentru a alege cea mai adecvată metodă de achiziție – politici, resurse, structură organizațională și aranjamente contractuale preferate trebuie luate in calcul toate aspectele. De asemenea,  orice chestiune legală privind problemele de achiziții trebuie corect interpretată și soluționată. Echipa Best Procurement își ajută clienții să creeze contracte stabile și previzibile pentru tranzacțiile desfășurate, oferindu-le întreaga sa asistență & expertiză.

 

 Echipa noastră își ajută clienții să reducă costurile de achiziție și să reducă riscurile din domeniu, prin servicii care includ:

  • Estimare și planificare a costurilor

Vom oferi un sistem de estimare de buget și planificare de costuri, pentru a controla cheltuielile.

 

  • Planificarea previziunilor de numerar

Previziunile de numerar, utilizate pentru diferite motive, pot fi prezentate în diferite moduri pentru a satisface cerințele. De aceea, vom analiza și planifica previziunile de numerar în mod corespunzător.

 

  • Identificarea și revizuirea licitațiilor, incluzând analizarea documentațiilor de licitație

Având în vedere că procedurile de achiziție au devenit mai complexe, astfel că licitațiile pot îmbrăca diferite forme, de la deschise, la selectate, negociate, în serie, cadru și multi-etape până la achiziții publice. Noi vom evalua atât tipurile de licitație, dar vom si analiza și pregăti documentele.

 

  • Asistență tehnică și judiciară pe perioada licitației

Echipa noastră va oferi asistență tehnică pe perioada licitației, pentru a îmbunătăți eficiența și transparența sistemului judiciar.

 

  • Cadrele legale de achiziție și reglementare

Echipa noastră vă poate asista cu privire la cadrul legal de reglementare și de achiziții care vă poate afecta activitatea zilnică și succesul pe termen lung al proiectului.

 

  • Pregătirea și revizuirea ofertelor tehnice

Vom analiza documentele din oferta tehnică, luând în considerare specificațiile licitației. De asemenea, oferta financiară /tehnică va fi permanent actualizată conform clarificărilor sau modificărilor comunicate de Autoritatea Contractantă.

 

  • Asistență în formarea de parteneriate și alianțe strategice

Atât parteneriatele cât și identificarea unui partener local sau internațional implică diferite niveluri de risc, de capital, și profit. Vă vom oferi asistență pentru a crea parteneriate și alianțe benefice.

 

  • Asistență tehnică și legală pentru eventualele litigii

Având o experiență demonstrată în instituțiile autorizate române de soluționare a disputelor privind achizițiile publice (Consiliul Național de Soluționare a Plângerilor și Palatul de Justiție), vă oferim expertiză în procedura de reprezentare.

 

  • Probleme de reglementare a legislației concesiunilor

Orice problemă legală privind aspectele legate de achiziții va fi corect interpretată și soluționată.  Echipa noastră vă va ajuta să creați contracte viabile și previzibile, incluzând contracte privind concesiunile.

Planificarea achizițiilor în timpul licitației și fazelor de management de contract trebuie văzute ca un proces continuu, cu management de contract eficient planificat de la începutul procesului de achiziție.


Contactați-ne dacă, în cursul întregului proces de achiziție, aveți nevoie de asistență și suport privind orice probleme apărute sau în orice circumstanțe, conform legislației aplicabile.