Porturi și căi maritime.

Politicile, strategiile de adaptare și măsurile de diminuarea riscurilor pentru navigarea pe uscat sau maritimă sunt importante pentru planurile de dezvoltare a infrastructurii oricărei țări.

În prezent, România se situează pe locul doi în Uniunea Europeană (a se vedea tabelul de mai jos), în ceea ce privește proporția de mărfuri totale transferate pe cale fluvială, având în vedere poziția sa față de fluviul Dunărea. Spre deosebire de Olanda, care are aproximativ aceeași poziție față de Rin, României îi lipsesc structurile moderne.

Procentul de mărfuri transferate pe cale feroviară în 2011.

11

Constanța este cel mai mare port din România cu acces la Marea Neagră, găzduind cel mai mare port de containere la Marea Neagră și fiind amplasat strategic pentru a furniza traficul de mărfuri  către zonele vizate din Europa. În 2011 în România au fost transportate peste 318 milioane de tone de mărfuri. Segmentele de piață au inclus atât transportul maritim (12%) cât și cel pe uscat (9%). Nivelul de containerizare a mărfurilor transportate în România este de aproximativ 4%. Deși este un nivel scăzut, planurile pentru următorii 20 de ani includ creșterea acestui nivel la cel al țărilor vest europene, care este de aproximativ 12%.

Best Procurement este echipată să ofere consultanță amplă, servicii de inginerie, contract si management de program societăților care dezvolta proiecte de infrastructura portuară & fluvială.