Având în vedere complexitatea evolutivă a acestora din punct de vedere al tehnologiei și responsabilităților, un management solid al contractelor este obligatoriu pentru proiectele de infrastructură. Best Procurement are în echipa sa manageri de contract care nu doar organizează și coordonează toate activitățile necesare pentru finalizarea proiectelor și care formează obiectul agreat al contractului, ci au și expertiza tehnică cerută de aspectul administrativ al proiectului.
Serviciile noastre de management de contract includ:
- Reducerea riscurilor, Planificare, Implementare și Monitorizarea Progresului
Managementul de contract cere diligență și atenție la detalii. Astfel, potențialele riscuri și avantaje trebuie dispersate și speculate pe parcursul întregului proiect.
Folosindu-ne de resurselor directoriale, ne axăm pe identificarea riscurilor, evaluarea acestora și dezvoltarea de strategii care să facă posibile gestionarea și reducerea acestora. În baza regulilor FIDIC, echipa noastră evaluează riscurile apărute pe parcursul Contractului, și dezvoltă strategii de reducerea riscurilor, și, în același timp, monitorizează implementarea planurilor de reducere a riscurilor pentru a asigura o finalizare la timp a proiectului.
Colaborarea cu Best Procurement poate avea drept rezultat economisirea costurilor concomitent cu reducerea riscurilor de business.
- Pregătirea și analiza contractului
Procesele administrative și de păstrarea evidențelor sunt aspecte cheie prin care se asigură o predare la timp a proiectelor.
Vă vom oferi nu doar o analiză a tuturor documentelor emise și o evaluare a riscurilor asociate, ci și redactarea de documente. Pe parcursul desfășurării Proiectului, vă vom îndruma și vă vom oferi proceduri gata pentru a fi implementate și revizuite regulat, precum și mecanisme clare existente pentru a identifica ‘punctele cheie’ din contract.
- Managementul de Program
Vă vom ajuta să utilizați controlul pentru suportul activității la nivel de proiect pentru a asigura atingerea scopurilor programului, prin furnizarea unei capacități decizionale ce nu poate fi dobândită la nivel de proiect.
Utilizăm proceduri stabilite pentru dezvoltarea unui program fezabil de stabilire a duratei de construcție și pentru realizarea de revizuiri exhaustive a programelor de construcție. Personalul nostru cheie are o experiență îndelungată în ceea ce privește dezvoltarea, analiza, actualizarea și monitorizarea graficelor de proiect pentru a permite Contractorului să identifice și să soluționeze proactiv posibilele probleme care ar putea afecta finalizarea la timp a proiectului.
- Ordinele de modificare & Variațiile
Modificările aduse condițiilor contractuale inițiale au potențialul de a afecta obiectul și viabilitatea contractului pentru una sau ambele părți și aducerea unor amendamente semnificative unui contract va impune luarea anumitor măsuri și probleme privind dezvoltarea contractului original. Astfel acestea ar trebui să fie planificate în mod corespunzător.
Efectele ordinelor de variație pot avea implicații legate de timp, costuri și calitate. Echipa noastră va documenta în mod adecvat detaliile respectivelor variații și impactul acestora și va lua în considerare problemele de eligibilitate, conform legislației naționale sau europene, incluzând legislația europeană privind finanțările.
După analizarea și documentarea tuturor detaliilor ordinelor de variație, echipa noastră va demara implementarea contractuală cu ajutorul experților noștri ingineri de cantități.
La fiecare serviciu prezentat am pregatit la final o fraza care face trimitere catre pagina de contact. Astfel, ce e subliniat ar trebui sa aiba hyperlink catre pagina de contact:
Există o multitudine de provocări în domeniul managementului de contract și toate acestea ar trebui aliniate strategiei dvs. de afaceri. Permiteți managerilor noștri de contract să analizeze și să interpreteze aceste date complexe având drept rezultat finalizarea unui proiect care va eficientiza operațiile dvs. comerciale.