Echipa.

Cine suntem

Stefan Savu

Ștefan Savu

Director General

Experiență profesională anterioară Best Procurement

  • 10 ani de experiență în achiziții publice și management de proiect,
  • 2006 – 2010 Director Achiziții Publice și Director General Adjunct în CNADNR;
  • A supervizat peste 1.000 documentații de licitație, a participat în peste 250 comitete de evaluare, prezidând peste 100 dintre acestea;
  • A participat la inițierea și implementarea unor proiecte majore, precum : autostrada Cernavodă – Constanța, centura Constanța, autostrada Timișoara – Arad, centura Arad, autostrada Comarnic – Brașov, al 4-lea, al 5-lea și al 6-lea memorandum financiar IEB pentru reabilitarea drumurilor naționale;
  • Director Național de Vânzări la Brau Union Romania (membră a Grupului Heineken)

Principalele domenii de expertiză în cadrul Best Procurement

  • Achiziții
  • Revendicări
  • Relația cu autoritățile centrale și locale
  • Soluții / proceduri legaleprivind: ordinele de variație, revendicări, modificări tehnice
  • Intermediere între client și contractor
  • Negociere

Activități suplimentare

  • MBA
Stefan Ion

Ștefan Ion

Director Tehnic

Experiență profesională anterioară Best Procurement

  • 28 de ani de experiență în construcția de drumuri, căi ferate și construcții civile și industriale
  • 20 de ani de experiență în managementul proiectelor de construcții
  • 2007 – 2009 Director proiect ISPA în cadrul CNADNR
  • A supervizat pregătirea specificațiilor tehnice sau peste 60 de proiecte, precum: reabilitarea DN 1H, DN24, Filiași – Ciochiuța, DN 6, construcția centurii Carei, centurii Sacuieni, etc
  • A participat în DAB în calitate de membru din partea CNADNR
  • 10 ani de experiență în domeniul contractelor FIDIC
  • A ocupat funcția de director de proiect în cadrul unor mari societăți românești și internaționale , precum: CCCF, Strabag, Efklidis, Mochlos.

Principalele domenii de expertiză în cadrul Best Procurement

  • Achiziții (oferta tehnică)
  • Specializat în Verificarea Proiectelor, Administrarea Contractelor și evitarea disputelor
  • Inițierea sau apărarea privind revendicările
Valentin Marinescu

Valentin Marinescu

Director Juridic

Experiență profesională anterioară Best Procurement

  • În present este membru al Baroului București, specializat în infrastructura feroviară, pe dreptul societăților comerciale, dreptul administrativ și fiscal, dreptul afacerilor.
  • Peste 17 ani de experiență juridică în domenii precum:
  1. Consultanță în domenii precum administrarea, privatizarea, post privatizarea societăților de stat (MEC – OPSPI și AVAS), și avocat litigant în instanță și la curtea de arbitraj;
  2. Membru al comitetelor de negociere și privatizare, incluzând pe piața de capital.

 

Peste 7 ani de experiență profesională în infrastructura feroviară:

  1. În CNADNR –agenția ISPA (Unitatea de implementare a fondurilor europene), în perioada 2008-2009, coordonând departamentul de revendicări, dispute, arbitraj și supervizare juridică a agenției ISPA.
  2. Consultant legal pentru diferite societăți de construcții, privind atât activitățile de achiziții cât și managementul contractelor, însă mai ales activitățile de analiza riscului contractual, introducerea și motivarea revendicărilor, susținerea mecanismelor din cadrul contractelor (majoritatea acestora desfășurate conform regulilor FIDIC 1999), Comitetul de Soluționare a Disputelor (Dispute Adjudication Board) și Instanțele judecătorești și de arbitraj.

 

Specializări

  1. Doctorat în Drept/Drept Comercial – Piața de Capital (2007 – 2012) – Academia de Studii Economice (ASE), București
  2. Master în Drept Internațional (2001 – 2002) – Universitatea București, Facultatea de Drept
  3. Specializare în Condițiile Contractelor FIDIC 1999 (Carta Roșie și Carta Galbenă) –Asociația Română a Inginerilor ARIC
  4. A participat, în anii recenți, la diferite conferințe naționale și internaționale, a ținut un număr de cinci prelegeri și a publicat un număr de cinci articole pe dreptul afacerilor.